flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

15 березня 2019 року в м. Вінниці відбувся тренінг на тему «Дослідження задоволеності відвідувачів суду окремими аспектами роботи суду за методологією КГЗ в рамках системи оцінювання роботи суду (СОРС)»

26 березня 2019, 10:04

15 березня 2019 року в м. Вінниці відбувся тренінг на тему «Дослідження задоволеності відвідувачів суду окремими аспектами роботи суду за методологією КГЗ в рамках системи оцінювання роботи суду (СОРС)»

Участь у заході взяв керівник апарату Ямпільського районного суду Вінницької області Сергій Катрук.

Тренінг проводився Благодійною організацією „Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги” в рамках проекту «Покращення якості роботи Хмельницької, Вінницької та Волинської областей через проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ)” за підтримки американського народу, наданої через Агенство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».

Метою тренінгу було надання судам технічної допомоги в проведені опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування.

Відкрив захід вітальним словом Віталій Місяць, виконавчий директор БО «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги»

 

 У ході тренінгу, експертами благодійної організації було роз’яснено питання щодо планування роботи з проведення оцінки за методикою КГЗ (огляд картки громадянського звітування, організація збору даних, обробка та інтерпретація результатів дослідження) та розглянуті психологічні аспекти збору даних.

Роман Рачок, експерт з організації та проведення дослідження БО «Всеукраїнська коаліція надання правової допомоги» розповів, чому так важливо аналізувати зворотній зв’язок користувачів судових послуг. Він детально проаналізував усі етапи опитування і правила заповнення анкет.

Алла Андрейчак, практикуючий психолог, директор Хмельницького обласного центру соціально-психологічної допомоги розповіла, як долати небажання відвідувачів долучатися до опитування та які прийоми ефективної комунікації слід застосовувати.